Ваучери
Щотижня
Довідка
UK
Icon arrow
Знайди стілДосвідФестиваліБлогЗабронюватиВаучери
Увійти
Icon search
RWP25J | REGULAMIN KONKURSU "KONKURS MARTINI"

REGULAMIN KONKURSU 

KONKURS MARTINI

 

1. Definicje

Określenia użyte w niniejszym regulaminie (dalej: „Regulamin”) oznaczają:

  1. „Konkurs” – konkurs „KONKURS MARTINI” prowadzony na zasadach określonych niniejszym Regulaminem, dostępnych na stronie www pod adresem: www.week.pl w ramach wydarzenia Organizatora odbywającego się na podstawie Regulamin RestaurantWeek®  Jesień 2025 dostępnego na stronie www pod adresem https://week.pl/regulation/281 (dalej jako „Regulamin RW”).
  2. „Organizator” –  RestaurantClub Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Ujazdowskie 24 lok. 23a, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000890485 , NIP 5322049641, REGON 147440498, kapitał zakładowy w wysokości 500 000 złotych
  3. „Fundator” -      Martini Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Wołoska 22, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS KRS 0000211722, NIP 5213294011, REGON 015749500, kapitał zakładowy w wysokości 50 000 złotych.
  4. „Uczestnik” – Gość będący pełnoletnią osoba fizyczna posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, która zgłasza swój udział w Konkursie na zasadach opisanych w Regulaminie.
  5. „Produkty” – produkty wymienione w Załączniku nr 1, których zakup uprawnia do wzięcia udziału w Konkursie.
  6. „Komisja” – Komisja Konkursowa składająca się z przedstawicieli Organizatora.
  7. „Festiwal” – wydarzenie kulinarne organizowane przez Organizatora pod nazwą „RestaurantWeek®” w dniach 07.10.2025 - 19.11.2025 roku.
  8. “Rezerwacja” – opłacony udział Uczestnika w Festiwalu określony co do daty, godziny i miejsca.
  9. “Nagroda” - Nagroda przyznawana cotygodniowo na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie, stanowiąca dwuosobowe zaproszenie (voucher) na Festiwal RestaurantWeek® edycja Jesień 2025 lub Wiosna 2026. Uczestnik ma prawo wykorzystać voucher na dowolnym z wybranych festiwali w powyższych edycjach. 

 

2. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Konkursie. Wszelkie pojęcia pisane z wielkiej litery, a niezdefiniowane w Regulaminie, mają znaczenie nadane im w Regulaminie RW. Do kwestii nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się odpowiednio postanowienia Regulaminu RW.
  2. Konkurs prowadzony jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  3. Konkurs rozpoczyna się 7 października 2025 r., a kończy 19 listopada 2025 r., co oznacza, że termin nadsyłania zgłoszeń rozpoczyna się 7 października 2025 r., a upływa 19 listopada 2025 r.
  4. Konkurs nie zależy od przypadku, nie polega na odgadywaniu, nie jest loterią pieniężną, loterią fantową, loterią promocyjną, ani żadną inną grą losową i zakładem wzajemnym w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 277). Ze względu na swój niepubliczny charakter, Konkurs nie stanowi reklamy ani promocji napojów alkoholowych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1119, z późn. zm.), a celem Konkursu jest nagradzanie osób, które najlepiej wykonały określone w ramach Konkursu zadania konkursowe („Zadanie Konkursowe”), na zasadach i warunkach określonych w niniejszym Regulaminie. 
  5. Prawidłowy przebieg konkursu będzie monitorowany przez Komisję.

 

3. Warunki uczestnictwa w Konkursie

  1. Uczestnikiem Konkursu może być każda pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, miejsce stałego zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, z wyłączeniem osób, o których mowa w ust. 2 poniżej, która:
  2. dokonała w okresie 10/09/2025 - 19/11/2025 zakupu jednego z Produktów (decyduje data wydania paragonu);
  3. jest Gościem w rozumieniu Regulaminu RW;
  4. rozwiąże Zadanie Konkursowe;
  5. zarejestruje udział w Konkursie zgodnie z §4.
  6. Z uczestnictwa w Konkursie wyłączeni są członkowie kierownictwa i pracownicy Organizatora oraz Fundatora, a także członkowie ich najbliższych rodzin. Za członków najbliższej rodziny uznaje się wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków i osoby pozostające w stosunku przysposobienia.
  7. Przed wzięciem udziału w Konkursie Uczestnik winien zapoznać się z Regulaminem. Przystąpienie do Konkursu jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu. Akceptując regulamin, Uczestnik oświadcza jednocześnie, że nie zachodzą wobec niego wyłączenia opisane wyżej w ust. 3.
  8. Uczestnik może wziąć udział w Konkursie ze swojego Konta wielokrotnie (decyduje adres e-mail wskazany w formularzu konkursowym). Jeden Uczestnik może wygrać maksymalnie jedno podwójne zaproszenie w każdym z Etapów Konkursu wymienionych w 6.2.
  9. Dyskwalifikowane będą zgłoszenia Uczestników, którzy w odpowiedzi na Pytanie wykorzystali sformułowania:
    1. uważane powszechnie za wulgarne;
    2. naruszające przepisy powszechnie obowiązującego prawa;
    3. naruszające dobra osobiste;
    4. zawierające oznaczenia marek innych niż Organizatora lub Fundatora;
    5. pochwalające nadmierną konsumpcję alkoholu, wyszydzające niekonsumowanie alkoholu;
    6. sugerujące, że alkohol przynosi korzyści zdrowotne, wpływa na atrakcyjność lub zachowania seksualne;
    7. zachęcające do prowadzenia pojazdów pod wpływem alkoholu.

 

4. Rejestracja i Zadanie Konkursowe. 

W celu wzięcia udziału w Konkursie niezbędne jest wykonanie następujących kroków:

  1. zarejestrowanie się poprzez wypełnienie formularza konkursowego na stronie http://rweek.pl/martini, w tym w szczególności podanie następujących danych: 
    1. Imię i nazwisko;
    2. Adres e-mail;
    3. Numer telefonu;
  2. udzielenie odpowiedzi na pytanie “Jakie danie Twoim zdaniem najlepiej komponuje się z Martini Fiero & Tonic?, uzasadniając tę odpowiedź w dowolny sposób przy użyciu maksymalnie 500 znaków (Pytanie); 
  3. wgranie skanu lub zdjęcia paragonu potwierdzającego zakup jednego z Produktów we wskazanym okresie;
  4. zaznaczenie wymaganych zgód w formularzu konkursowym, w tym w szczególności akceptacja Regulaminu zgoda na otrzymywanie informacji marketingowych, w tym kodów rabatowych oraz powiadomień o Festiwalach.
  5. Uczestnik oświadcza, że przystępując do Konkursu – tj. wykonując wszystkie wyżej opisane kroki – zapoznał się, rozumie i zgadza się z zapisami niniejszego Regulaminu.

 

5. Nagrody

  1. Nagrodami w Konkursie jest 600 dwuosobowych zaproszeń (kodów rabatowych 100%) na Festiwal RestaurantWeek® w edycji Jesień 2025 lub Wiosna 2026. Uczestnik ma prawo wykorzystać kod rabatowy na jednym z wybranych festiwali w powyższych edycjach. Wartość jednej nagrody wynosi 159,96 zł. 
  2. Nagroda konkursowa przysługuje wyłącznie osobom, które wypełniają wymagania §3 i zarejestrowały się zgodnie z §4, a ponadto uzyskają status Laureata zgodnie z §6.
  3. Laureatowi Konkursu nie przysługuje prawo żądania wymiany Nagrody na inną lub na ekwiwalent pieniężny.
  4. W przypadku podania przez Laureata konkursu błędnych, nieprawdziwych lub niekompletnych danych, niezbędnych do wydania Nagrody, Laureat traci prawo do Nagrody. 

 

6. Rozstrzygnięcie Konkursu

  1. Po zakończeniu Konkursu, Komisja - wedle własnego uznania, kierując się wartościami marek Organizatora oraz Fundatora – wybierze w [6] etapach opisanych niżej w ust. 2. po 100 najbardziej kreatywnych i przystających do wartości marek Organizatora i Fundatora odpowiedzi na Pytania, których autorzy staną się laureatami Konkursu („Laureat” – tj. Uczestnik, którego odpowiedź na Pytanie została zakwalifikowana do grona 600, którym mowa powyżej).
  2. Konkurs będzie przebiegał w następujących etapach:
    1. Etap I – odpowiedzi na Pytania udzielone od 7 października 2025r. do 13 października 2025r. – 100 Laureatów do wyłonienia;
    2. Etap II – odpowiedzi na Pytania udzielone od 14 października 2025r. do 20 października 2025r. – 100 Laureatów do wyłonienia;
    3. Etap III – odpowiedzi na Pytania udzielone od 21 października 2025r. do 27 października 2025r. – 100 Laureatów do wyłonienia;
    4. Etap IV – odpowiedzi na Pytania udzielone od 28 października 2025r. do 3 listopada 2025r. – 100 Laureatów do wyłonienia;
    5. Etap V – odpowiedzi na Pytania udzielone od 4 listopada 2025r. do 10 listopada 2025r. – 100 Laureatów do wyłonienia;
    6. Etap VI – odpowiedzi na Pytania udzielone od 11 listopada 2025r. do 19 listopada 2025r. – 100 Laureatów do wyłonienia;
  3. Laureaci kolejnych etapów będą ogłaszani co tydzień, we wtorki, począwszy od dnia 14 października 2025 r., przy czym ostatnie ogłoszenie o Laureatach Etapu VI nastąpi wyjątkowo w czwartek, 20 listopada 2025 r.
  4. Uczestnik zostanie powiadomiony o otrzymaniu statusu Laureata za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres e-mail podany w formularzu konkursowym, w terminie 7 dni od daty zakończenia danego etapu Konkursu. 
  5. Nagroda zostanie przekazana Laureatowi za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres e-mail podany w formularzu konkursowym, w ciągu 7 dni od dnia zakończenia danego etapu Konkursu.
  6. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Konkursu bez podania przyczyny.
  7. Prawidłowy przebieg konkursu będzie monitorowany przez Komisję.

 

7. Tryb składania i rozpatrywania reklamacji

  1. Reklamacje związane z Konkursem mogą być zgłaszane w formie pisemnej na adres Organizatora z dopiskiem „Konkurs Martini” lub mailowo na adres [email protected] z dopiskiem „Konkurs Martini” w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od dnia ogłoszenia Laureatów danego Etapu.
  2. Reklamacja powinna zawierać dane Uczestnika takie jak: imię, nazwisko, adres do korespondencji (do doręczania listów), jak również dokładny opis i powód reklamacji. W przypadku braku potrzebnych informacji, Organizator zastrzega sobie prawo wezwania Uczestnika do uzupełnienia braków w terminie 7 (siedmiu) dni od daty takiego wezwania. Nieuzupełnienie przez Uczestnika braków uprawnia Organizatora do pozostawienia zgłoszenia bez rozpoznania.
  3. Złożone reklamacje rozpatrywane będą w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Zainteresowani zostaną powiadomieni o sposobie rozpatrzenia reklamacji w formie pisemnej, w taki sam sposób, w jaki została złożona reklamacja, niezwłocznie po jej rozpatrzeniu.
  4. Powyższe postanowienia nie wykluczają dochodzenia ewentualnych roszczeń przez Uczestnika na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

 

8. Dane osobowe

1.    Organizator jest administratorem jest administratorem danych osobowych Uczestników w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) podawanych w związku z udziałem w Konkursie. Z administratorem można skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem [email protected] oraz listownie przesyłając informacje na adres wskazany na początku Regulaminu.

2.    Następujące dane osobowe Uczestnika przetwarzane są w związku z udziałem w Konkursie: imię i nazwisku, numer telefonu, adres e-mail, login do Konta, numer NIP – jeśli będzie widniał na paragonie.

3.    Ww. dane osobowe Uczestników przetwarzane są w następujących celach:

  1. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – przesyłanie informacji handlowej oraz dla celów marketingu bezpośredniego (np. przesyłanie na podany adres e-mail newslettera) jeśli Uczestnik wyrazi na powyższe zgodę zaznaczając odpowiednie pole wyboru (zgoda marketingowa);
  2.  na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – umożliwienie Uczestnikowi udziału w Konkursie i oceny jego Zadania Konkursowego; przeprowadzenie Konkursu, wydanie Nagród, rozpatrzenie reklamacji;
  3. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – prowadzenie ewidencji podatkowej – dot. tylko Laureatów;
  4. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – zabezpieczenie interesu prawnego Organizatora na wypadek ewentualnych roszczeń Uczestników;
  5. Ww. dane osobowe, mogą być przekazywane upoważnionym pracownikom Organizatora (w szczególności Komisji) oraz usługodawcom, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych w celu realizacji dostarczanych usług, w szczególności dostawcom usług IT oraz firmom świadczącym usługi doradcze, pocztowe i kurierskie lub usługi archiwizacyjne oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów (np. sądy, organy ścigania) – na podstawie posiadającego podstawę prawną żądania. Ww. dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego (rozumianego jako państwo znajdujące się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, EOG), ani organizacji międzynarodowej w rozumieniu RODO. Organizator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania w rozumieniu RODO
  6. Dane będą przetwarzane przez najkrótszy niezbędny okres, z tym zastrzeżeniem ,że dane Laureatów będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż 5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym niniejsze Umowa zostanie wykonany, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np.: z uwagi na obowiązki archiwizacyjne, dochodzenie roszczeń lub inne wymagane przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
  7. Uczestnikom przysługuje prawo do żądania od Administratora danych dostępu do ich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych (jeżeli przetwarzanie obywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Podanie przez Uczestnika danych osobowych ma charakter dobrowolny, jednak niezbędny do wzięcia udziału w Konkursie.
  8. Uczestnikom, w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych, przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, www.uodo.gov.pl/

 

Regulamin wchodzi w życie dnia 15.09.2025 r.

 

Załącznik 1 – Produkty biorące udział w Konkursie.

 

  1. MARTINI ROSATO 1L; 
  2. MARTINI ROSSO 1L; 
  3. MARTINI BIANCO 1L;
  4. MARTINI EXTRA DRY 1L;  
  5. MARTINI FIERO 1L; 
  6. MARTINI BIANCO 1L + TONIC, MARTINI ROSSO 0,5L; 
  7. MARTINI EXTRA DRY 0,5L; 
  8. MARTINI ROSATO 0,5L; 
  9. MARTINI BITTER 0,7L; 
  10. MARTINI RISERVA AMBRATO 0,75L; 
  11. MARTINI RISERVA RUBINO 0,75L; 
  12. MARTINI ROSSO 0,75L;
  13. MARTINI ROSATO 0,75L;
  14. MARTINI FIERO 0,75L; 
  15. MARTINI EXTRA DRY 0,75L; 
  16. MARTINI FLOREALE 0,75L;
  17. MARTINI VIBRANTE 0,75L;
  18. MARTINI FIERO 1L + TONIC;
  19. MARTINI VIBRANTE 0,75L + TONIC; 
  20. MARTINI FLOREALE 0,75L + TONIC;
  21. MARTINI BIANCO 1,5L;
  22. MARTINI BIANCO 1.5L;
  23. MARTINI BIANCO 0.5L;
  24. MARTINI VIBRANTE 0,75L + TONIC;
  25. MARTINI FIERO 1,5L.
  • Logo Food Business Award
  • Logo Aig Multimedia Award
  • Logo E-gazele Award
  • Logo Brief Award
  • Logo Environmentally friendly concept Award